برنامه‌نویس #C کیست و چگونه به یک برنامه‌نویس #C تبدیل شویم؟
۱۳۹۹/۱۰/۱۸ تاریخ انتشار

برنامه‌نویس #c کیست؟

برنامه‌نویس #c، فردی است که کدهای لازم برای ساخت یک برنامه کاربردی یا یک وب‌سایت را نوشته و آن‌را مطابق با نیازهای مشتری آماده می‌کند. متخصصان #c به عنوان افرادی که کدهای قابل اعتمادی می‌نویسند شهرت دارند. یک برنامه‌نویس #c همچنین باید از کدهایی که نوشته نگه‌داری کند. یک برنامه‌نویس سی شارپ ملزم است تا رابط کاربری را برای یک پروژه برنامه‌ریزی و ایجاد کرده و نقش مهمی در حفظ کیفیت کدها دارد. لازم به توضیح است که توسعه‌دهندگان سی شارپ باید با مهندسان بانک‌های اطلاعاتی با هدف توسعه و ادغام بانک‌های اطلاعاتی در برنامه‌ها تعامل داشته باشند. یک برنامه‌نویس c# همچنین باید در زمینه ساخت برنامه‌های تعاملی نیز دانش کافی داشته باشد.

حداقل و حداکثر دستمزد برنامه‌نویس #c در دنیا

متوسط دستمزد پرداختی به یک برنامه‌نویس #c ساعت 24 دلار است. در حالت کلی میانگین پرداختی برابر با 67 هزار دلار در سال است که این رقم از 48 هزار دلار آغاز شده و به رقم 103 هزار دلار در سال می‌رسد.

برنامه‌نویس برنامه‌نویس سی شارپ چه وظایفی دارد؟

پیکربندی، آزمایش، پشتیبانی، طراحی برنامه‌های قابل حمل و سفارشی، جمع‌آوری الزامات مدنظر مشتری و ایجاد پروژه‌ها و برنامه‌های مبتنی بر الزامات، تحقیق و پژوهش در ارتباط با فناوری‌های موردنیاز، تبیین و تشریح استراتژی‌ها و آزمایش بخش‌های مختلف برنامه، کدنویسی هماهنگ با الزامات مدنظر مشتری، مستندسازی کدها، ساخت و ارائه نمونه‌های اولیه برنامه‌ها به زبان سی شارپ به مشتری از جمله وظایف اصلی یک برنامه‌نویس سی شارپ هستند.

چگونه می‌توانیم برنامه‌نویس#c شویم؟

اگر یک تازه وارد به دنیای برنامه‌نویسی هستید، اولین گام یادگیری پیش‌نیازهای اولیه برنامه‌نویسی است. ابتدا باید با مفاهیم برنامه‌نویسی، نحوه نوشتن الگوریتم‌ها و مفاهیم اولیه آشنا شوید و الگوهای ساده برنامه‌نویسی را تمرین کنید. در مرحله بعد باید ویدیوها و کتاب‌هایی که مباحث #c را آموزش می‌دهند را مطالعه کنید. در گام بعد باید به سراغ کدنویسی برنامه‌های کوچک بروید یا قابلیت‌ها درون یک برنامه را افزایش دهید. c# یک زبان برنامه‌نویسی همه منظوره است که قابلیت‌های آن محدود به ساخت برنامه‌های تحت وب نیست و برای ساخت برنامه‌های مختلف قابل استفاده است. برای آن‌که به شکل اصولی #c را یاد بگیرید ضروری است که به سراغ منابع آموزشی معتبر بروید. شما باید با نحوه پیکربندی بانک‌های اطلاعاتی، مدیریت استثناء‌ها، نحوه فراخوانی فضاهای نام و کلاس‌ها، چارچوب‌ها و.... آشنا باشید. همچنین باید درباره مباحثی شبیه به MVC، توسعه نرم‌افزار، دات‌نت؛ چارچوب ASP.Net و در برخی موارد SQL و سی پلاس‌پلاس نیز اطلاعات کافی داشته باشید. فراموش نکنید c# زبان اصلی چارچوب دات‌نت است.

به این مطلب چند ستاره می‌دهید؟(امتیاز: 2.9 - رای: 3)

ثبت نظر تعداد نظرات: 0 تعداد نظرات: 0
usersvg